Types of People During the Holidays


– Say hello to the new video wall. (sleigh bells and horse trots) – What up everyone, it’s
your girl superwoman, and Christmas is just a few days away, which means magic is in the
air, everyone is feeling joyous, and also fighting over parking. The holiday season always
gives birth to crazy people and I’m sure you know them all. Number one, The Grinch. Oh my god, what an original
title Lilly, good job! What, man, leave me alone. I couldn’t think of another name for someone who ruins special occasions. Lame. Fine. Number one, Kanye West. J-K, J-K, The Grinch! The Grinch is good. (gleeful hum) Now, this it the person that
just straight up refuses to get in the holiday spirit. And it’s not like they
don’t celebrate Christmas, which is totally acceptable depending on what your beliefs are, but they always say
they don’t do Christmas. You know, honestly, I hate when people say they don’t do things. What the F does that even mean? You know what the problem is? People got too many damn options. Cause, honestly, mark my damn words, okay? When you single and lonely like me, not only will you do Christmas, okay, but you gonna do santa. You gonna do the elves. Goddamn, I’m gonna make a parody to Demi Lovato and just be like, ♫ We’re cool for the winter ♫ and do Mrs. Claus. The point is, I’m lonely. Wait, that wasn’t the point. What was the point? The point is, according to The Grinch, there is nothing special
about the holidays. So you throw an ugly
christmas sweater party, and what does this person do? Show up wearing a suit and tie. Just like, brah, you look more square than the older version of Instagram, stop. You are in a room full of people who are intentionally
wearing ugly clothes, yet you still look like the biggest idiot. Now you probably wanna keep
this person away from your kids. – Honey, what do you
think of my new sweater? – I love it darling, you’re my
little christmas tree, baby. – Oh! (giggles) – Mommy, mommy! I asked Santa for a unicorn. – [Mom] Oh! – That’s my little boy. – Oh, thats so cute, thats so sweet Chris, except for the fact that Santa is a lie, just like the tooth
fairy, the easter bunny, your parents’ marriage,
equality, and the justice system. (record scratch) Ain’t no man comin down your chimney, and if you hear somebody
that ain’t your daddy, you should call the cops. Because you’re probably getting robbed, or your momma having an affair, or that lady from “The Grudge” finally found your ass on Google Maps. That’s right, that man
that you saw at the mall is a nasty, old, divorced,
hairy ass man in a suit, and you sat on his lap like a little ho. So, if you want a unicorn, here’s some asparagus and some tape. (rustling of tape) – Merry Christmas. God bless. (jaunty music) – Number two, Christmas Crackheads. Christmas. Chris. I feel like I’ve said
Christmas too many times, it’s not a word anymore. Chris, christmas. Christ miss? Christ. God damn it! Now, these are the parents
who are probably experiencing the first few Christmases
with their young kids, and they’re going to go
out of their way to ensure their little baby
experiences every little bit of the Christmas holiday
magic as possible. And it’s so annoying. – Come on over, young man. How have you been? Have you been a good boy this year? – Look over here! – Come on baby. Right here, right here!
– [Dad] Come on Chrissy. – [Dad] Right here. – Come on.
– [Dad] Look at your momma. – [Mom] Come on!
– [Dad] Look at her. – If you do it you don’t have
to take a shower tonight. – Come on, be a big boy! It’s Santa! (clanking) Chris! Over here! Look at your dad! Are you being naughty? I’m gonna, you know, I’m gonna
call Santa’s workshop right. Should I just?
– [Mom] He’s calling. – [Dad] I’m gonna call
Santa’s Workshop right now. – [Mom] You should call. – [Dad] Santa? Is that you? Chris is being, he’s being naughty. – [Mom] Just a little bit. Come on, here we go. (whispers) – [Dad] Oh, he’s so cute. – [Mom] Oh, he’s so cute. – We just love you so much! Oh, who’s Santa’s little helper? – Oh my god, other people
are waiting to take pictures. What are you guys doing? – Hey, this is my baby’s Christmas! Step back. Don’t ruin it. Come on baby. – Oh, who’s Santa’s little baby? – It’s like those people that try to take selfies with their dog, but their dog just won’t like cooperate, and now you have a whole
bunch of like blurry pictures. Except for the fact that, like, your dog is probably better than a child. Of course I’ll baby sit! Number three, The Nutcracker. AKA the holiday police. Now, these are the people that are not only serious about Christmas, but they’re very serious
about all the rules and regulations associated with Christmas. And I know you know one
of these people, okay. They throw these themed parties that have very specific dress codes, where, like, you would never own anything that satisfies their dress code, so now you gotta like buy sometihing new and it’s really annoying. I personally don’t have
any friends like that. Just kidding! Chase. My friend Chase. Chase, this is about you,
I’m talking about you. – [Casey] What are you doing? – Oh, hey, how’s it going? – Uh, I said red sweater. – Yeah, you like it? – No, no, no, this is poppy
red, I said ladybug red. This is poppy red, this is ladybug red. I sent you the swatch. – They won’t let you open
any Christmas gifts early. They won’t let you cheat
in any Christmas games, and I’m sitting over here like, brah, you ain’t gonna let me cheat
making this gingerbread house? You know how much egg nog I had over here? Don’t let the glass fool you just cause it’s not see through. I’m crunk as ever, kay? This ain’t gonna be a house, this gonna be a gingerbread teepee if you don’t let me cheat right now. I love teepees! And heaven forbid you F anything up. Yeah, it’s game over. ♫Frosty the snowman was a jolly happy soul ♫ WIth a corn cob pipe and a button nose ♫ and two eyes made out of gold♫ (group cheers) – Coal, coal. Eyes made out of coal, not gold. – Yeah , coal, gold, maybe they’re gold. – Where are the kids getting
gold from these days? Are they miners? Is Frosty from Dubai? Coal. – I mean, okay, maybe one
eye could be made of gold and the other one could be made of coal. – No, then so, what, he can
only see out of one eye? His name is Frosty, not Fetty Wap. You guys are ruining Christmas. ♫ With a jolly, happy soul ♫ With a corn cob pipe and a button nose ♫ And two eyes made out of gold ♫ – Number four, Will Power Willy. (laughs) Willy. Let’s get one thing clear, okay? You’re supposed to eat junk
food during the holidays. You’re supposed to gain weight. You’re supposed to be fat. I mean, look at Santa. Santa’s fat, okay, and
I feel like it’s only the right thing to do to follow
his footsteps on Christmas, since it’s his birthday. There’s eight reindeer for a reason. It’s because Santa’s fat. If Santa wasn’t fat, we
would need less reindeer, and to be honest, then
we can get rid of some of the pansy reindeers we don’t need, like freaking, like F-ing Prancer. Why is Prancer the, I hate Prancer. What kind of reindeer is Pra, I see Prancer as like
the Uber X of reindeers. You know what, I just can’t. I don’t mean to hate, I just,
let’s just get rid of Prancer Okay, because I just can’t
take this life seriously with Prancer there. Back to my point. Be fat during Christmas. So, what did you do today? – Oh, just an hour of pilates. How about you? – I ate cake. – Cookies anyone? – Yes. I’ll just take another one, thanks. – Oh, no thank you, I can’t. – What do you mean, “you can’t”? – I’m on a strict diet, I
have a photo shoot coming up. – But it’s Christmas. – Fitness doesn’t go on holiday. – Just have a cookie. – No, no thank you Lilly. – Cassie, have a cookie. – No, I’m not going to have a cookie. – Don’t do this, Cassie, have a cookie. – I’m not having a cookie! – Just have a cookie! – What is wrong with you? I don’t want a cookie,
don’t make me eat a cookie! – We’re in Christmas! Stop ruining Christmas
, have a damn cookie! Oh, what, oh, you’re better
than me now because you won’t, just because my body’s
80% water and 20% muffins, you’re better than me? You know what, fine, you
know, I’ll have the cookies! Number five, the Turtle Doves AKA, the mother f-ing cheese balls. Should I order cheese balls? I’m sick and I’m hungry, don’t judge me. Also, I would do this on any
other day, let’s be real. Can we be super real for a second? Come on, shhh, come on. Is it just me, or do
people seem so much more in love during the holidays? On Monday. Oh my god, like he is so annoying. On Tuesday. I mean, like, he’s okay, I guess. On Wednesday. No, but like, I still don’t like him. I just can’t stand the way he walks. On Christmas. I’m getting married! Like, girl, you supposed
to stuff the stockings on Christmas, okay, not take them off. – So, what is everyone
doing for the holidays? – Tinder. – Baking paleo cookies. – Knocking out some of
those home renovations. – I don’t do holidays. – Spending all the time I can
with my favorite little elf. – Oh, baby! All I want for Christmas is you. – Really? – Yeah. Oh! What is that? – What, what is it? – Oh! – Aww, stop it, you! (coos) Oh, Joey, you’re the
wreath on my door of hope. – Oh, you’re my little egg nog. – Ooh, I can’t wait to unwrap
your gift tonight, huh? – Ooh, I’ll be Santa if
you’ll be my little helper. – Oh, stop! Ooh, baby, eskimo kiss, come on. Mmm, my little snuggle
button, I love you so much (baby talk) Come here. First you didnt even like the
boy, and now it’s Christmas and all of a sudden you
drinking champagne with papi? What up, sweater reference! ♫ Ever since I left the city, you ♫ Mmm hmm, It seems like
Rudolph’s nose is not the only thing getting turned
on this holiday season. Does that even make sense? I don’t even, is that even a sexy thing? I feel like if I just
say things in that tone, it just makes them sexy, but I’m not really sure. Like, just like, oh, I’ll
jingle bell your rock, or like, or like, mmm,
I’ll deck your halls. Im sorry, I dont know. Is this sexy? I feel like this is just turning into a thing about, like, home decor. – Yo, I hope you enjoyed that video with – Chris – Sam – Cassie – Joey – Casey – Trey – And me! If you don’t know who these people are, you’ve gotta check them out. All their channels are in the description, so go show them some love. if you like this video
give it a big thumbs up. Make sure you comm. below. You can check out my
last video right there, you can check out my vlogs right there, And yo, make sure you subscribe because I make new videos
every Monday and Thursday. Y’all wanna try my outro? – Yes.
^ – [Cassie] Okay. – Let’s do it. – One love. Superwoman. That is a wrap, And zoop! Did you fail? Did you all fail? Killing it!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *